Gyűjtemény
2015. augusztus 12. írta: ToyaHSW

Gyűjtemény

972_Vintage_Toys (2).jpg

Egy viszonylag hosszú intervallumot adtam magamnak, hogy az általam megálmodott játékgyűjteményt prezentálni tudjam az életben is.
Ehhez viszonylag egyszerű dolgom volt, mivel csak kategóriákat kellett felállítanom és ezek figyelembevételével kell vadásznom az engem érdeklő dolgokra.

Mivel a 60-as, 70-es és 80-as (majd talán később a 90-es évek) játékait szeretném a teljesség igénye nélkül összegyűjteni és kiállítani, így fontos pontosan tudnom mivel hogyan is állok.
Figyelem! Nem eladni, nem kereskedni akarok ezekkel a játékokkal! Egyszerűen idővel szeretném majd mindenkivel megosztani és a valóságban is megfoghatóvá, kipróbálhatóvá és megnézhetővé tenni a gyűjteményt.

Tehát akkor a kategóriák és hogy mivel hogyan is állok :) Amit már bemutattam nektek az oldalon azt vastaggal kiemeltem. Amelyik kategóriához még nem rendelkezem játékkal ott pirossal jelölöm, hogy mit gondoltam oda sorolni és megszerezni.
Ha segíteni szeretnél, hogy a gyűjtemény a lehető legteljesebb legyen, akkor keress meg emailben (toyahsw@gmail.com) vagy üzenetben!

LOGIKAI JÁTÉKOK:

TÁVIRÁNYÍTÓS AUTÓK:

Társas játékok:

Játékgép, kvarcjáték:

Autópálya, kisvasút:

Lendkerekes játékok:

Bolygókerekes elemes autók:

Felhúzós játékok:

Oktató játékok:

Kreatív játékok:

Lány játékok:

Sportjátékok:

Trafikáruk:

Szabadtéri játékok:

Kisautók:

Lemezjátékok játékok:

Építő játékok:

Kártyák:

Vizes játékok:

Egyéb játékok:

Retro Makettek:

Dekor:

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr416644027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.01. 01:28:18

Üdv!
Vagy egy éve került elő egy kisgyerekkori lendkerekes autóm
Lemezárugyár, de gumibol volt a karosszériája. Úgy 1950 körüli
Eladtam.
horex.uw.hu/kepek/lend1.jpg
horex.uw.hu/kepek/lend2.jpg

ToyaHSW 2015.06.01. 19:04:54

@horex: És mennyiért sikerült eladnod?

ker0 2015.08.17. 18:08:10

Volt egy olyan kocsim (talán Landrover), amit darabokból kellett összerakni, de nem makett volt, vastagabb műanyag, fém tengelyek, talán lengyel vagy csehszlovák gyártmány. Ha esetleg van tipp róla mi lehetett megköszönném - így elég nehéz találni :)

Clodovicus S. Carolus 2017.09.26. 01:58:33

A sportjátékok kategóriában létezett egy kosárlabda játék a lemezárugyártól. Imádtam. Nekem van még egy tökéletesen működő, féltett példányom. Néha még játszom is vele, pedig már bőven nem vagyok gyerek. Kép nincs róla, de egy blogtárs, (szirszarjaim.blog.hu/2011/12/05/bezsakoltam) oldalán találtam róla képet.
A régi játékaim nagy része, bár elég leharcolt állapotban még megvannak. Néha szeretettel előveszem őket, s visszarévedek a boldog gyerekkorra.

Anita Szakaly 2017.11.12. 14:28:20

Keresek az 50 -es évekböl lemez jàték csonakot, Gyergyàval müködött éspedig ugy, hogy volt egy kis viztartàly a csonakban kettö db. csövel volt összekötve , elötte az egyik csövön vizet kellett belefujni és ha a tartàlyban felmelegedett a viz akkor a keletkezett göz vagy melegviz a màsik csövön keresztül hajtotta a csonakot elöre! A kormànyt hàtul viszont ugy kellett beàllitani, hogy ne egyesnesen haladjon, mert pl. a Balatonon nem tudtuk volna kivenni csak akkor ha gyergytya kialudt volba!

ToyaHSW 2017.11.12. 18:16:34

@Anita Szakaly: Propulziós hajónak hívják amit keresel. Eredetit beszerezni szinte reménytelen vállalkozás, de most is gyártanak hasonló játékokat Kínában.
Elég ezt a kifejezést beírnod a Google keresőjébe és máris számtalan találatot kapsz majd.

www.jatekanno.hu/egyeb-termekek-83/lemezjatekok-208/jarmuvek-213/orhajo-gyertyas-csonak-1989
www.kocoska.hu/propulzios-hajo.html

ToyaHSW 2017.11.14. 20:51:13

@ker0: Elnézést a lassú válaszért. Egyáltalán nem jellemző rám. Nem tudom melyik játék lehet.
Az én tippem ennek valamelyik változata lenne:

www.montisystem.estranky.cz/img/mid/59/img025.jpg
süti beállítások módosítása