Retro Tricikli
2015. szeptember 13. írta: ToyaHSW

Retro Tricikli

tricikli2.JPG

Igazából a mai napra nem egy saját játék bemutatását szántam, hanem a megszokott Heti TOP5 ajánlót, de elszaladt az este és inkább egy saját játék bemutatása mellett döntöttem a hazai aukciós oldalak böngészése helyett.
A most bemutatásra kerülő régi háromkerekű biciklire én is a legnagyobb aukciós oldal kínálatában akadtam. Az ára baráti volt, bár a kormány eredendően hiányzott. Több hétig szemeztem a játékkal - ami alatt az aukció is folyamatosan újraindult egyre alacsonyabb árral - míg a vásárlás mellett döntöttem.
Úgy ítéltem meg, hogy a kormányt megtudom javítani, a többit pedig a terveim szerint érintetlenül hagytam volna.

Végülis 1000 Ft-os áron lett az enyém a játék, ami néhány nap alatt meg is érkezett. A kormányt valóban javítani kellett, amelynél a legnagyobb problémát a minta hiánya jelentette.
Feltúrtam az egész netet, de még hasonló triciklivel sem találkoztam, így kénytelen voltam a megérzésemre hagyatkozni a komány legyártása során.
Az összkép alapján úgy tűnik nagyot nem tévedhettem, így már csak némi gumitömlő kell a kormányra és tökéletes állapotba kerül.

A festés és a nyereg érintetlenül maradt. A kopások nem annyira veszélyesek, de festés érdekes és ezt nem akartam elveszíteni. Az ülés nagyon kopott, de még az eredeti borítás van rajta, csak már minden színét elvesztette az elmúlt 40-50 év során.

Örülök, hogy sikerült megmenteni a MÉH teleptől ezt a játékot is és méltó helyre került a gyűjteményem szabadtéri játékokkal foglalkozó részében.

Ha valaki tudja a gyártót, van fotója vagy emléke erről a típusról, akkor kérem ossza meg velem és az oldal látogatóival!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr637785962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása