Cruiser MS881 felhúzható lemezjáték
2014. szeptember 13. írta: ToyaHSW

Cruiser MS881 felhúzható lemezjáték

DSC_0051c.jpg

A ma bemutatásra kerülő darabbal a gyűjteményemből komoly bajban vagyok. Magam határoztam meg a kategóriákat, de időnként előfordul, hogy egy-egy játék két kategóriába is besorolható. Az 50 éves Cruiser rögtön három kategóriában is megállná a helyét. Beférne a bolygókerekes játékok közé, a lemezjátékok közé és a felhúzható játékok közé is. Én ez utóbbi kategóriába soroltam be a régi kínai játékot.
A kínaiak a játékot felhúzós rugós szerkezettel és elemes változatban is gyártották.

A gép leginkább valami sci-fi járműre hasonlít külsőleg, aminek némileg ellentmond a tetején található forgó rotor. A gép hátulján két forgó tányér található műanyag burkolat alatt, ami haladás közben a kanyarodás irányába mozdul el.
A játékot nagyon rossz állapotban kaptam meg (de ez jellemző az összes általam látott Cruiserre), hiányzott a rotor a tetejéről, a fülke mögül az oxigén tartály, valamint az első takaró lemez is.
Ezek egy részét igyekeztem házilag pótolni, ami sikerült is. Az első takarólemez eredetileg domború volt, de én egy sima lemezzel pótoltam, míg a rotort is házilag készítettem el (tudom az eredeti nem ilyen, de nem volt célom a tökéletesség).

Egy alkalmas kulcsot a puszta véletlennek köszönhetően találtam a garázsban egy konzervdobozban :)

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr976694277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása