Turbó rágó dekorációnak 2.
2016. január 26. írta: ToyaHSW

Turbó rágó dekorációnak 2.

dsc_0041.JPG

Néhány hónapja megosztottam veletek az elképzelésemet a dekorációkat illetően a majdani múzeumban, amelyek között szerepeltek a rágógumis papírokat tartalmazó képet is.
A dekoráció első részét akkor bemutattam nektek, amelyet most sikerült egy kicsit bővítenem. Ezúttal az eredeti Turbo sorozat néhány darabjára sikerült lecsapnom, amelyeket gyorsan keretbe is foglaltam.

Tudjátok, hogy van olyan papír amelyikért 40.000 Ft feletti összeget kérnek az Ebay-en? Én sem tudtam, de sajnos a gyűjteményemben sincs meg az ominózus darab.

A dekorációs terveimről később még beszámolok nektek, de addig íme néhány kép a második adag üveglap mögé szorított Kent Turbo kollekcióról.

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr638320176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása