Régi játékokkal is van munka 7. - 8.rész
2021. január 22. írta: ToyaHSW

Régi játékokkal is van munka 7. - 8.rész

joustratlc_23.JPG

Ezen a héten úgy tűnik végéhez ér a Régi játékokkal is van munka sorozat 7. epizódja. Ezúttal egy Joustra által gyártott RC irányítással rendelkező Toyota Land Cruiser felújításába vágtam bele, ami végül szerencsésebben alakult mint ahogy azt eredetileg gondoltam.
Ha lemaradtatok volna az előző részekről, akkor egy kis visszatekintést adok a felújítás lépéseiről. Az első részben a hibákat igyekeztem felmérni kívülről, a második részben a kitört kerékkel és a törött felfüggesztéssel igyekeztem foglalkozni, a harmadik részben a karosszériával igyekszem majd foglalkozni, a negyedik részben pedig a távirányítón végeztem el a szükségesnek ítélt karbantartásokat, az ötödik részben az alvázra fordítottam figyelmet, míg a hatodik részben megpróbáltam üzembe helyezni a játékot, ami több-kevesebb sikerrel össze is jött, a hetedik részben pedig mivel újra szét kellett szednem a játékot pár apró hiányosságot még pótoltam és sikeresen be is állítottam a kormányzást.
Ezzel elérkeztünk az utolsó részhez, ami elég rövidke lesz és lényegében már csak szépészeti beavatkozásokból fog állni.

Aki kicsit jobban szemügyre vette az első képeket a játékról annak feltűnhetett hogy néhány matrica egy kicsit furcsán áll a kocsin, de a motorháztetőről hiányzott is egy matrica.
A sofőr előtt kellett volna lennie egy Firestone matricának kockás zászlóval, de ez persze hiányzott. Szerencsére az interneten viszonylag egyszerűen rátaláltam erre a logóra, így már csak ki kellett nyomtatnom, ellátni megfelelő védelemmel és felragasztani a helyére.
Mivel a matricáknak nincs igazán pontos helyük, így az eredeti fotók segítségével próbáltam megtalálni a megfelelő pozíciót szerintem egészen jó eredménnyel.

Ezek után már csak egy dolgom volt, hogy a nagyon görbe antennát kellett valamennyire kiegyenesítenem. Ehhez a művelethez összesen egy fogóra, jó szemre és egy kis kézi erőre van szükség. Ahol elhajlott az antenna ott meg kell fogni fotóval, majd felette hajlítani rajta egy keveset. Így kell haladni az antenna elejétől a végéig, egészen addig míg megfelelőnek nem minősítjük.

Ezzel lényegében el is készült a Joustra Toyota Land Cruiser amit szerintem a Blog TV holnapi adásában egy kicsit közelebbről is bemutatok majd nektek és természetesen ki is próbálok majd.
Örülök, hogy a gyűjtemény része lett ez a kocsi, az pedig már tényleg csak hab a tortán, hogy sikerült a szemetek előtt működőképes állapotba hozni.

Tartsatok velem legközelebb is, amikor ismét valami régi játék felújításába igyekszem majd belevágni!

RÉGI JÁTÉKOD VAN? NE DOBD KI! NE ADD EGY NEPPERNEK! TUDD INKÁBB JÓ HELYEN, AHOL MEGŐRZIK ÉS VIGYÁZNAK RÁ!

Kövesd munkámat a Facebookon és a többi közösségi oldalon! Ha szeretnél segíteni anyagilag, akkor itt  teheted meg, ha játékokat szeretnél felajánlani a leendő múzeumba, akkor a toyahsw@gmail.com címre küldj üzenetet és megbeszéljük a részleteket!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr9516399976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása