Régi játékokkal is van munka 7. - 4.rész
2020. december 25. írta: ToyaHSW

Régi játékokkal is van munka 7. - 4.rész

joustratoyotarc_1.JPG

Ahogy azt megszokhattátok időről-időre a blogon igyekszem egy-egy játék felújításába beavatni benneteket. Az ilyen felújítások között volt már bolygókerekes kisautó, távirányítós autó, de a különböző kisautók is sorra kerültek már.
Ezúttal egy Toyota Land Cruiser felújítása zajlik, amit a Joustra készített és RC távirányítóval rendelkezett.

Az elmúlt részekben felmértem a játék komolyabb hiányosságait, igyekeztem megtakarítani a karosszériát és némi figyelmet kapott tőlem az eltörött felfüggesztés is.
A legújabb részben a távirányítóval foglalkozom majd, aminek reményeim szerint egyetlen hibája az elemtartó fedél hiánya lesz.

Természetesen az elemtartó fedél pótlása is komoly tervezést igénylő feladat, amit 3D nyomtatással tudok megvalósítani a terv elkészültét követően.
A tervezés természetesen a méretezéssel indult, amelyek alapján igyekeztem a megfelelő méretű fedelet elkészíteni a játékhoz. Itt egy olyan fedelet kellett készítenem, ami lényegében kellően szorosan zár és két aprócska fül tartja a helyén.
Az első nyomtatást követően még egy keveset módosítottam ezen a terven, ami után végre már a kész fedelet vehettem a kezembe, ami tökéletesen illeszkedik a helyére. Lényegében nulla utómunkára volt szükség, ami nagyon ritkának számít.
Persze ezzel még nem értem végére a távirányítónak, hiszen az elemtartó belső része is elég rozsdás volt, amit rendbe kellett raknom és a külső takarítást sem szabadott elhanyagolnom.

A rozsdát a múltkor bemutatott szerszám segítségével távolítottam el az elemtartóból, ami járt némi porral, de cserébe szép és ismét használható elemtartót kaptam cserébe.
Ezt követhette a külső takarítás, aminek szerencsére nem kellett túlságosan nagy feneket kerítenem. Egy kis vizes tisztítást követően a távirányító ismét régi fényében tündökölt.
Még tettem bele elemeket (6 darab 1.5 V-os AA elemre van szükség), majd jöhetett a bekapcsolás. Mivel az visszajelző LED világított, így egyenlőre késznek nyilvánítottam a játék ezen részét.
Persze az éles teszt még hátra van, de a jelek mindenesetre bíztatóak :)

Tartsatok velem a jövő héten is, amikor a kicsit elhanyagolt alvázat igyekszem majd elfogadható állapotúvá hozni.

RÉGI JÁTÉKOD VAN? NE DOBD KI! NE ADD EGY NEPPERNEK! TUDD INKÁBB JÓ HELYEN, AHOL MEGŐRZIK ÉS VIGYÁZNAK RÁ!

Kövesd munkámat a Facebookon és a többi közösségi oldalon! Ha szeretnél segíteni anyagilag, akkor itt  teheted meg, ha játékokat szeretnél felajánlani a leendő múzeumba, akkor a toyahsw@gmail.com címre küldj üzenetet és megbeszéljük a részleteket!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr2616357458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása