Heti TOP5 - Ami érdekelhet benneteket 2016.24.hét
2016. június 12. írta: ToyaHSW

Heti TOP5 - Ami érdekelhet benneteket 2016.24.hét

Még a jövő hetem egy kicsit zűrös lesz, így csak a Heti TOP5 ajánló rovattal készültem el a mai napon. Természetesen igyekeztem a jövő hétre is olyan játékokat csokorba gyűjteni nektek, amelyekre érdemes egy kis pénzt áldoznotok.
Vágjunk is a közepébe!

db78_1_big.jpg

Szovjet távirányítós tengeralattjáró - Egy igazi ritkaság, amit viszonylag ritkán találhattok meg a hazai aukciós oldalak kínálatában kedvező áron.
Szerencsére az eladó nem árazta túl a játékot, így egy 3000 Ft-os licittel akár szerencsétek is lehet.

be68_4_big.jpg

Busz pályaudvar felhúzós játék - Ismét egy szovjet játék, amivel egészen biztosan nagyon sok időt töltött a gazdája. Ennek meg is lett az eredménye, mivel a patinán kívül olyan hiányosságokkal is szembe kell néznünk mint a felhúzó kulcs és az egyik épület tetejének hiánya.
Az eladó leírása alapján a játék működik (igaz egy kicsit akadozva), de egy tisztítás és kenés ráférne.
Az ár 4999 Ft, ami szerintem egy kicsit sok, de biztosan van akit így is érdekel majd ez az óraműves lemezjáték.

8b78_2_big.jpg

Műanyag TATRA dömper - Emlékszem a 80-as években is hatalmas népszerűségnek örvendtek még a tologatós dömperek, amibe simán beleültünk és engedtük le magunkat a meredekebb lejtőkön.
A legklasszabb daraboknak a csőrös Tatra és a MAZ számított, amit a modernebb Tatra követett. Ezt a narancssárga gépet fedeztem most fel nektek a legnagyobb hazai aukciós oldalon rendkívül kedvező kikiáltási árral.
Jelenleg 1200 Ft-ért menthetitek meg az enyészettől a teherautót, ami szerintem több pénzt is megér.

db78_3_big.jpg

PIKO Junior készlet - Erről a játékról már volt szó az oldalon, de a legutolsó felajánlással is kaptam egy Junior készletet (ezt még jelenleg pofozgatom).
Az aukcióra kínált darab doboza egy kicsit viseletes, de a játék maga hiánytalan. A jelenlegi ár 5000 Ft, ami nem is olyan veszedelmesen sok egy kis nosztalgiáért.

ca78_1_big.jpg

Sport távirányítós versenyautó - Viszonylag ritkán tűnik fel a hazai aukciós oldalak kínálatában a hatalmas méretű Sport rádióirányítású autó, amit az egykori Szovjetunióban készítettek.
Ilyen állapotban még nem is találkoztam a játékkal, ami jelenleg működik, mindössze a kanyarodás nem jó rajta. Ez lehet egy egészen apró hiba vagy komolyabb gond is, de az állapot és a hiánytalanság okán szerintem még így sem sok érte a 6999 Ft-os kikiáltási és 9999 Ft-os villámár.

Kövesd munkámat a Facebookon és a többi közösségi oldalon! Ha szeretnél segíteni anyagilag, akkor itt teheted meg, ha játékokat szeretnél felajánlani a leendő múzeumba, akkor a toyahsw@gmail.com címre küldj üzenetet és megbeszéljük a részleteket!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr428804738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krapulax_ 2016.06.16. 00:18:59

Én is nézegettem a tengeralattjárót, már fent van pár hete, nagy kár, hogy a kormány mögötti és két oldalsó terelő is hiányzik róla, egyébként nagyon hasonlít a német Dolphin tengeralattjáróra.

Ilyen nagy sárga sportautóm van kettő, de csak az egyik működőképes, az enyém csak jobbra nem akar kanyarodni, de egyelőre nincs meg a hiba oka
süti beállítások módosítása