Rugós foci
2014. október 10. írta: ToyaHSW

Rugós foci

DSC_0228.jpg

A mai napra is egy igazi retro játékot tartogattam nektek, ami leginkább a mai 40-es, 50-es korosztály számára lesz ismerős. Ez pedig nem más mint a sport vonalon mozgó rugós foci játék. A rugós foci ára 190 Ft volt, így egyáltalán nem tartozott az olcsó filléres játékok körébe.
A sportjáték viszonylag egyszerű elven működik. A játékosok rugókon helyezkednek el. A pálya hullámos kialakítású, így minden játékoshoz oda tud gurulni a rugós focista által ellőtt labda.Így pontos passzokkal szépen haladhatunk előre az ellenfél kapuja felé és lőhetjük a gólokat. 
Ez elmondva sokkal egyszerűbben hangzik, mint a gyakorlatban megvalósítani azt, de sok gyakorlással el lehet sajátítani a tökéletes passzolást és a kapura lövést is.

Az általam beszerzett példány nincs a legjobb állapotban :( A két kapu hiányzik és az egyik játékos is komoly sérülésekkel küszködik (még gondolkodom a "gyógyításán", de nem biztos, hogy lesz is kedvem hozzá).
Úgy képzelem, hogy a játékosok színe alapján a magyar válogatott játszik a táblán Svédország vagy Románia ellen (ez utóbbi különösen aktualitása lenne most).

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr296778395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Teshow 2014.10.12. 09:42:50

Aztaaa, mennyit játszottunk ilyennel! A játékosokat a rugós láb ki- és becsavarásával lehetett "hangolni", ha beljebb csavartad, kisebbet rugózott, de pontosabban lőtt, ha kijjebb tekerted, akkor hatalmasakat lehetett lőni vele. Ha meg nagyon becsavartad, akkor kijött az alján, mint a képeken is látható. Amikor már nagyon kiismertük, akkor kisméretű acél csapágygolyóval játszottunk, baromi gyors lett vele a játék.
Hű, most elárultam a koromat .... :D

Wortex 2014.10.12. 13:55:26

Brazil lesz az a sved valogatott szerintem…

Palladrin 2014.10.12. 21:04:37

Igen, lehetett tuningolni. Csapágygolyó nekünk is játszott. Egyik ablakot sikeresen lenulláztuk ezzel a játékkal :)

ToyaHSW 2014.10.12. 21:16:46

Érdekesek a történeteitek. Nekem is vannak emlékeim a játékról, mivel öcsémmel sokat nyúztunk egy hasonlót :)

Barci 2014.10.12. 22:48:55

4 hete vettünk a veresegyházi piacon egy szinte gyári állapotút 3500 forintért :(

Sailorland 2014.10.14. 12:06:47

Én állandóan jégkorong VB-t játszottam vele. :-)
A pirosra rá lehetett húzni a kanadaiakat, szovjeteket, cseheket, svájciakat. A túl oldalon pedig a svédek meg a többi... :-D

Rollende Landstrasse 2014.10.14. 20:27:31

Ennek a játéknak volt egy kisebb változata, egy A4-es lapnál alig nagyobb, de ugyanebből az anyagból, minőségből. Karácsonyra kaptam, még egyedül is tudtam játszani vele, közben kommentáltam a meccset.

domeboy75 2014.11.30. 09:22:23

Nekem is volt és csapágygolyóval nyomtam szintén. :-)

Viktória Madár 2019.11.06. 20:42:51

Most készülök "beüzemelni" a játékot, 3 unoka elkábítására. "Labda" elveszett. Ablakbarát megoldást keresek. Tud valaki segíteni?
süti beállítások módosítása