Az egri kirándulásról
2014. augusztus 31. írta: ToyaHSW

Az egri kirándulásról

legutbb frisstve32.jpg

A mai napon mint tudjátok Eger városában tettem egy kirándulást az Agria Parkban megrendezésre kerülő Régiségvásárba. A család a plázában vásárolt, míg én kint bolyongtam és nézelődtem.
A tapasztalataim nagyon vegyesek voltak. Soha nem szerettem ilyen helyekre járni, hiszen az eladók és a vevők elképzelései a legritkább esetben találkoznak.

Halmozottan igaz ez egy olyan vásárban, ahol angol és német látogatók is vannak, mivel ez kihatással van az árakra is.
11 körül érkeztünk meg és én rögtön belevetettem magam a forgatagba, amelyben legnagyobb csalódásomra nem igazán találtam olyat árust, aki a régi játékokra specializálódott volna.
Természetesen néhány helyen azért találkoztam játékokkal, amelyek árára néhány helyen rá is kérdeztem. Sajnos elkeseredetten tapasztaltam, hogy a régiségvásárok árusainak ára nagyon messze áll a magyar valóságtól.

Néhány tétel ízelítőnek:

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr446653401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása