Fotók, amelyekről biztosan nektek is eszetekbe jut valami emlék 6.rész
2020. augusztus 17. írta: ToyaHSW

Fotók, amelyekről biztosan nektek is eszetekbe jut valami emlék 6.rész

retro-muzeum-025.jpg

A mai napon ismét hoztam nektek néhány pazar fotót a 60-as, 70-es és 80-as évekből. Egészen biztosan nagyon sokra Ti is emlékeztek, de elképzelhető hogy találkoztok a fotók között olyanokkal is amikkel eddig még nem találkoztatok.
Igyekeztem úgy választani a képeket, hogy a mai 40-es, 50-es korosztály kiválóan tudjon nosztalgiázni.

Ha valamelyik fotóról bevillan számotokra valami emlék, akkor ne habozzatok azt kommentben megosztani az oldal látogatóival! Köszönöm előre is!

Induljon hát az időutazás!

RÉGI JÁTÉKOD VAN? NE DOBD KI! NE ADD EGY NEPPERNEK! TUDD INKÁBB JÓ HELYEN, AHOL MEGŐRZIK ÉS VIGYÁZNAK RÁ!

Kövesd munkámat a Facebookon és a többi közösségi oldalon! Ha szeretnél segíteni anyagilag, akkor itt  teheted meg, ha játékokat szeretnél felajánlani a leendő múzeumba, akkor a toyahsw@gmail.com címre küldj üzenetet és megbeszéljük a részleteket!

Patreon támogatók jelentkezésével még gördülékenyebb munkára, még több bejegyzésre, még több videóra és folyamatosan új tartalmakra számíthattok.

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr4716167308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ötköb 2020.08.19. 15:59:15

A fotókon látható képekben az a közös, hogy egyik sem játék, hanem más használati tárgy.
De ettől függetlenül érdekes válogatás.

Nyuladék 2020.08.19. 16:02:32

A fekete Videoton magnós rádió a mai napig megvan az apukámnak. A garázsban használja, hibátlanul működik. :)

Pic 2020.08.19. 18:13:11

És hiába töröm, nem tudom hova raktam az enyémet...

Dee_ 2020.08.19. 19:35:43

A grillsütőt látva már éreztem is az olvadó sajt illatát... Anyumnál megvan és még működik. :)

Zsidófalvi Zsidó 2020.08.19. 20:37:37

Azt a tollat újra gyártják! Kábé egy hónapja voltam írószerboltban és kapható! A muternak is vettem, hadd érezze ő is a retrohullámot.

Fánkevő Fáncsi 2020.08.19. 21:21:39

Egyedül arra a karórára nem emlékszem a zöld szíjjal. Az mi volt ? Valami nagyon modern dolognak tűnik.

ToyaHSW 2020.08.19. 21:48:24

@ötköb: Ez így igaz, de ezekkel a tárgyakkal is találkoztunk ami sokunkban meg is maradt emlékként.

ToyaHSW 2020.08.19. 21:49:03

@Fánkevő Fáncsi: POP Swatch

Almandin 2020.08.19. 22:11:35

@Zsidófalvi Zsidó: Valóban kapható ez a típus, én is találkoztam vele. A zománcozott tepsivel is. (Utóbbi ma is kapható egy webshopban és egy üzletláncnál). Gyártanak még hagyományos dizájnnal zománcozott edényeket. Fazekakat, vödröket is láttam ebben a stílusban.
süti beállítások módosítása