Gyerekeknek készült plakátok és reklámok
2018. október 05. írta: ToyaHSW

Gyerekeknek készült plakátok és reklámok

344db1e1fc95cb1e0e5d87eacb44ae5e.jpg

A mai napon ismét egy érdekes múltidéző bejegyzést hoztam össze nektek a Pinterest segítségével. Ezúttal igyekeztem annyira elmerülni a múltba amennyire csak tudtam és néhány gyerekeknek készült plakátot és reklámanyagot csokorba gyűjteni.
Ezek közül sokra még én se emlékszem, de azért néhány valahol nagyon mélyen nekem is dereng.

RÉGI JÁTÉKOD VAN? NE DOBD KI! NE ADD EGY NEPPERNEK! TUDD INKÁBB JÓ HELYEN, AHOL MEGŐRZIK ÉS VIGYÁZNAK RÁ!

Kövesd munkámat a Facebookon és a többi közösségi oldalon! Ha szeretnél segíteni anyagilag, akkor itt teheted meg, ha játékokat szeretnél felajánlani a leendő múzeumba, akkor a toyahsw@gmail.com címre küldj üzenetet és megbeszéljük a részleteket! 

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr314284057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása