Természetesen a papírból készült maketteket meg kellett ismertetni a célközönséggel, amihez a gyerekeknek készült újságok és televíziós műsorok kiváló lehetőséget biztosítottak.
A kisdobos és úttörő korú vásárlók leginkább a Pajtás úttörő magazinban találkozhattak a hirdetésekkel:
A "serdülő" korosztály viszont már a kifejezetten számukra készült műsorban, a Tízen Túliak Társaságában ismerkedhetett meg a makettekkel. Figyelni kellett a tévéújságban, mikor is van a műsor:
Ha szerencsénk volt, és a készülék képernyőjén nem a "Műszaki hiba" felirat volt látható, akkor ilyen gyöngyszemek jöttek szembe a műsorban:
A felnőttek pedig a napilapokban és tematikus lapokban találkozhattak a hirdetésekkel, többnyire a karácsony előtti időszakban:
Amint látható, ezek a hirdetések mind sima egyszínnyomatos technikával készültek, minimális grafikával, és mellőztek minden olyan elemet, amit ma már természetesnek vehetünk a reklámokban. Bájos emlékek egy olyan korból, amikor a piaci verseny ismeretlen fogalom volt még
RÉGI JÁTÉKOD VAN? NE DOBD KI! NE ADD EGY NEPPERNEK! TUDD INKÁBB JÓ HELYEN, AHOL MEGŐRZIK ÉS VIGYÁZNAK RÁ!
Kövesd munkámat a Facebookon és a többi közösségi oldalon! Ha szeretnél segíteni anyagilag, akkor itt teheted meg, ha játékokat szeretnél felajánlani a leendő múzeumba, akkor a toyahsw@gmail.com címre küldj üzenetet és megbeszéljük a részleteket!