Heti TOP5 - Ami érdekelhet benneteket 2015.10.hét
2015. március 01. írta: ToyaHSW

Heti TOP5 - Ami érdekelhet benneteket 2015.10.hét

Természetesen nem hagyom abba a mindenki által már ismert Heti TOP5 ajánló rovatot, amelyben a hazai aukciós oldalak kínálatát böngészem át nektek és ajánlok jó áron megvásárolható régi játékokat a figyelmetekbe.
Ezen a héten inkább a fiús játékok vannak a középpontban, de remélem ezt senki sem bánja.

eb97_3_big.jpg

Régi Western Erőd - Sajnos a katonák nincsenek meg hozzá és az elemek sem biztos, hogy tökéletesen sérülésmentesek, de talán ennyi pénzt még így is megérhet egy gyűjtő számára ez a nagyszerű játék a 80-as évek elejéről.

a597_1_big.jpg

MAN Dömper - Emlékeztek még a homokozóban tologatható dömperekre? Ha igen, akkor egészen biztosan felkelti majd a figyelmeteket a néhány óra múlva végetérő MAN dömper licitje.
Az autó néhány helyen törött, de egy kor lenyomataként élő játékért az 1000 Ft igazán nem sok.

0b97_3_big.jpg

Szám mérleg - Hogyan szerettessük meg a matematikát a gyerekekkel: Ez már a 80-as években is egy fogós kérdés volt. Akkor különböző játékos megoldásokat találtak ki, amelyek közül az egyik a szám mérleg volt. A játék célja az összeadás műveletének megtanulása volt, amit a mérleg nyelvének egyensúlyba hozásával lehetett ellenőrizni.
Pl: 10=9+1, 10=8+2 vagy 10=2+2+6, stb...
A játék 999 Ft-os fix áron vásárolható meg, ami belátásom szerint nem is olyan sok.

0c97_1_big.jpg

Trafikos kisautók és tankok - Aki kedveli a trafikárukat, annak egészen biztosan kincs ez a néhány autóból és tankból álló gyűjtemény, amit egyben vásárolhattok meg.
Változatos színek, kisipari fröccsöntés. Kell ennél több 1000 Ft-ért?

fb97_1_big.jpg

Tatra 603 távirányítós kisautó - Egy darabka történelem 1975-ből az eredeti dobozában. Ilyen állapotban ritka mint a fehér holló. Bár a távirányító alsó fele és az egyik hátsó lámpa hiányzik, mindenképpen érdemes figyelemmel kísérni a működésképtelennek árult játékot.
A licit 7 nap múlva jár le, viszonylag kevés a megfigyelő és az ár is alacsony.

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr327231169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mel gibson 2015.03.02. 07:54:15

volt olyan erődöm,igazi fából készült(a képen műanyagnak tűnik)
és emlékszem: életem legszarabb játéka volt.
ragasztani kellett (volna),sosem raktam össze rendesen.pláne,mert ott volt a vár,a "húszforintos" (kamu playmobil) játékfigurákkal,lovakkal nyergekkel,pisztollyal,puskával....dejóvolt:D

murray 2015.03.02. 08:50:23

nekem gyerekkoromban ez az erőd volt az egyik álmom.
ilyen playmobil katonáim voltak de én hamisitott verzióra nem emlékszem. drágák de jók voltak.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2015.03.02. 09:24:58

szerintem nekünk is volt ilyen erődünk, illetve nem playmobil, hanem valami egyszerűbb figurákkal, de lehet, hogy átver gyerekkorom kisértete

pit.stop.boys 2015.03.02. 13:28:24

Mennyit sóvárogtam rá én is egy ilyen erődre. Aztán megkaptam 10 évesen. Legalább még 3 évig volt az elsődleges játékom. Fából volt igen, és Fort Lincoln volt a felirat a kapu felett. Pont mérterhelyes volt a trafikos Playmobil katonáimmal. Hatlmas csaták mentek az 1 forintos, fröccsöntött, lapos katonák serege ellen. (Olyasmik, mint a Toy Storyban, akik megfigyelőállomást vettek fel a születésnapi ajándékosztásnál.) De hiába voltak többen, mindig győzött az erődbeli "mozgathatós kezű" csapatom.

a_vízirögbis 2015.03.02. 15:54:03

Én fiatalabb eresztés vagyok, ezek közül csak a dömper ismerős. Épp csak megtanultam járni, de már úgy nekifeszültem a dömpernek, mint a hokis csimoták a tolókeretnek vagy a városi gyerekek a lábbal hajtós kismotornak. Bár az emlékek homályosak ilyen fiatal korból, az megmaradt, hogy időről időre elakadt a dömper kis kereke valamelyik gyümölcsfa kiálló gyökerében, én meg ilyenkor nagy svunggal lefejeltem a vezetőfülkét :)

ToyaHSW 2015.03.02. 22:52:16

Örülök, hogy ennyi szép emléketek kapcsolódik ezekhez a játékokhoz :)
süti beállítások módosítása