Azok a 80-as évek Part 2.
2022. június 03. írta: ToyaHSW

Azok a 80-as évek Part 2.

video.jpg

A héten folytatom az elmúlt héten elkezdett múltidéző sorozatot, amihez a TikTokot hívtam segítségül. A múlt héten látott videót még az oldal kínálatából választottam, de rájöttem hogy ilyen videókat én is tudok készíteni, így összedobtam néhány darabot én is.
Most ezekkel folytatjuk a múltidézést.
Tartsatok velem ezúttal is!

RÉGI JÁTÉKOD VAN? NE DOBD KI! NE ADD EGY NEPPERNEK! TUDD INKÁBB JÓ HELYEN, AHOL MEGŐRZIK ÉS VIGYÁZNAK RÁ!

Kövesd munkámat a Facebookon és a többi közösségi oldalon! Ha szeretnél segíteni anyagilag, akkor itt  teheted meg, ha játékokat szeretnél felajánlani a leendő múzeumba, akkor a toyahsw@gmail.com címre küldj üzenetet és megbeszéljük a részleteket!

@vintage_toys_ #familyguy #best #best_decade #80's #toys #retro #vintage ♬ eredeti hang - VintageToys

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr2217848031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása