Játékmúzeum TV 216.adás - Kresz dominó
2021. március 07. írta: ToyaHSW

Játékmúzeum TV 216.adás - Kresz dominó

videoelozetes.jpg

Kicsit megkésve, de azért elkészültem a Blog TV aktuális adásával is. Ezúttal egy 80-as években készült oktató játékot szeretnék bemutatni nektek, aminek a segítségével egy kicsit jobban megismerhettük a kresz szabályait a 80-as években.
A Kresz dominót a Mikrolin készítette és a Triál forgalmazta.
Szerintem hozzám hasonlóan nagyon sokan emlékeznek erre a játékra is.

Tartsatok ma is velem egy kis időutazásra!

RÉGI JÁTÉKOD VAN? NE DOBD KI! NE ADD EGY NEPPERNEK! TUDD INKÁBB JÓ HELYEN, AHOL MEGŐRZIK ÉS VIGYÁZNAK RÁ!

Kövesd munkámat a Facebookon és a többi közösségi oldalon! Ha szeretnél segíteni anyagilag, akkor itt teheted meg, ha játékokat szeretnél felajánlani a leendő múzeumba, akkor a toyahsw@gmail.com címre küldj üzenetet és megbeszéljük a részleteket! 

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr716452604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gergő Sebestyén Sebii 2021.03.08. 20:09:50

Nekem is megvan a kreszdominó, szerencsére benne van az induló dominó

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2021.11.04. 18:38:59

Nekem 1970 körüli időből van olyan verzióm, sajnos már csak hiányosan, amely vastag kartonból készült, és az egyik oldalán KRESZ-dominó, a másik oldalán hagyományos dominó van rányomtatva. Méretre, kinézetre hasonlít a képen láthatóhoz. Gyerekkoromban amint elkezdtem olvasni, rágerjedtem egy KRESZ-könyvre, nem tudom, miért. Így aztán amikor apám egyszer ezt a KRESZ-dominót hazahozta, nagy volt az öröm. Szerettem vele játszani.
süti beállítások módosítása