HELP!
2017. október 03. írta: ToyaHSW

HELP!

21994096_10213144228653739_4943130133072895299_o.jpg

A Thold családtól kapott játékok között bújt meg ez az építőjáték. Az egyértelműen Legora hajazó figurák azonban egészen biztosan nem a dán gyárból kerültek ki sok-sok évvel ezelőtt.
Tudom sokan jártok az oldalra és sokatoknak voltak építőjátékai és remélem akad köztetek olyan, aki felismeri a logó alapján a márkát. A készletből amúgy szerintem űrhajót vagy valamilyen más járművet lehet összerakni ahogy néztem.
Szívesen bemutatnám nektek, de amíg a gyártóról nem tudok információt az összerakás is lehetetlen.

Ha van tippetek, akkor azt hozzászólásban osszátok meg velem! Előre is köszönöm a segítségeteket!

RÉGI JÁTÉKOD VAN? NE DOBD KI! NE ADD EGY NEPPERNEK! TUDD INKÁBB JÓ HELYEN, AHOL MEGŐRZIK ÉS VIGYÁZNAK RÁ!

Kövesd munkámat a Facebookon és a többi közösségi oldalon! Ha szeretnél segíteni anyagilag, akkor itt teheted meg, ha játékokat szeretnél felajánlani a leendő múzeumba, akkor a toyahsw@gmail.com címre küldj üzenetet és megbeszéljük a részleteket! 

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr1712922575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ToyaHSW 2017.10.08. 21:09:27

@Spica: Köszönöm a linket! A kínai játékokat már átnéztem, de őszintén szólva szerintem régebbi darabról van szó.
Mivel régi gyerekkori játékokkal kaptam, ahol minden minimum 30 (de inkább 40 éves), így nem gondolnám hogy kínai a játék.
Kicsit tanácstalan vagyok, de majd megoldódik ez a kérdés is.

NIKO123 2017.12.09. 19:56:00

nem biztos, hogy 80-as évek, nekem is van egy olyan piros felsőm, szintén legoval jött. 3-5 éves kínai legora tippelek, de majd egy kicsit kutakodok én is... Én különválasztanám a figurát és a szürke repülőalkatrészt, nem hiszem hogy egy készletben volt.
süti beállítások módosítása