TOP 10 régi játék
2014. szeptember 01. írta: ToyaHSW

TOP 10 régi játék

muzeumtop10.jpg

Úgy tűnik számomra, hogy egyre nagyobb divat a különböző TOP 10-es listák összeállítása. Természetesen ilyen lista minden retro játékokat kedvelő fejében létezik, így természetesen nekem is.
A listába csak olyan játékokat vettem bele, amelyeket mindenképpen szeretnék az idők során valamikor megszerezni és a gyűjteményemben tudni.
Ha neked is van hasonló listád, akkor oszd meg kommentben!

Lássuk akkor hogyan is fest az én TOP10-es álomlistám:

10. Autókvartett autóskártyák
9. Tatra 815 Távirányítós
8. RÁBA kamion lemezjáték sorozat
7. Lemezárugyár Rába Steiger
6. Faros Ikarus és Csepel Buldog műanyag játék
5. BTR80-as rádió irányítású orosz harcjármű
4. Pénzverdei Vasút
3. Coleco Telstar Arcade
2. Pedálos Moszkvics
1. Lunohod CCCP Távirányítós 

A képek a Vatera Régi játékautók,gyerekjátékok fórumából, az Ebayről és a Google képkeresőjéből származnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr986653955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TheRminator 2014.09.01. 11:01:45

Én ezt tudtam venni a hétvégén, sajnos kerék nélkül. (a másik buszom kerekei vannak alatta). Ha valakinek van kereke, azt vennék hozzá:

img.index.hu/imgfrm/1/5/7/9/IMG_0012411579.jpg

ToyaHSW 2014.09.01. 12:30:48

@TheRminator: Készítettem egy csere-bere menüpontot, ahol elvileg mindenki megtudja osztani, hogy mit keres (akár képpel együtt is).
süti beállítások módosítása