Múltidéző Mercedes-Benz 300 S Cabriolet/W188
2024. augusztus 27. írta: ToyaHSW

Múltidéző Mercedes-Benz 300 S Cabriolet/W188

img_3039.JPG

Az elmúlt időszakban bemutattam nektek néhány autót, amit a Temu oldaláról rendeltem. Már akkor említést tettem róla, hogy újabb darabok érkezésére számítok amelyek nem is olyan nagyon régen megérkeztek hozzám.
Elsőként a szerintem rendkívül szép Mercedes-Benz 300 S Cabriolet lesz amit bemutatok nektek.

A kocsiról annyit érdemes elöljáróban tudnotok, hogy W188-as gyártása 1951-ben indult és egészen 1958-ig tartott. Ezen idő alatt összesen két változat készült belőle a 300 S és a 300 SC.
A W188-as egy kézzel készített csúcskategóriás autó volt, amit 1951-ben mutattak be a Párizsi Autószalonon. A jármű azonnal hatalmas siker lett, ami a külső mellett a 3 literes 150 lóerős motornak is köszönhető volt.
A jármű persze a luxus kategóriába tartozott és ennek megfelelő áron került a szalonokba. A gyártás ideje alatt  216 kupét, 203 Cabriolet As-t és 141 Roadstert sikerült értékesítenie a gyárnak.

Most szerencsére a hozzám hasonló kisautókat kedvelők viszonylag kedvező áron beszerezhetik a kisautó változatot, amiben ráadásul egy Pull Back & Go szerkezet is helyet kapott.
De nézzük milyen is lett az autó amit amúgy alapvetően fehér, fekete és kék színben lehet megvásárolni.
Bár embléma és jelzés nem került a gépre, azért a gyakorlott szemek azonnal kiszúrják hogy ez bizony egy Mercedes és a típus beazonosítása sem okoz nehézséget, mivel a kocsi külseje tökéletesen adja vissza a W188-as formáját.
A megvásárolható játékautó a kabrió változat felhajtott tetővel. A karosszéria fémből készült, míg a tető műanyagból lett legyártva.
A kék szín szerintem nagyon jól áll a kocsinak. Kifejezetten kihozza a króm alkatrészeket a szín és nem olyan komor mint a fekete változat. Az első lámpák mindegyike ki lett alakítva megfelelően, de a krómozott lökhárítók, hűtőrács és a díszlécek is tökéletesen sikerültek.
Amit hibaként fel lehet róni, hogy a hátsó ablak csak jelezve lett a műanyag elemen és nem lett kialakítva valójában.
Az ajtók ennél a játéknál is nyithatóak aminek köszönhetően látható a beltér. A belső rész műanyagból lett kialakítva, de legalább világosbarna színt kapott és olyan apróságokra is figyelmet fordítottak mint a krómozott kormánykerék.
Nekem nagyon pozitív a véleményem az autó kidolgozottságáról.

Az alváz a belsővel megegyező színű műanyagból készült és csavarok rögzítik a karosszériához. Csak néhány részlet került jelölésre az alvázon, ami valóban egy kicsit kevés, de tetőn valószínűleg nem lesz sokat a kisautó.
Az alvázba került be a Pull Back & Go szerkezet, ami a hátsó tengelyt hajtja meg. Ennél a szerkezetnél kell a kisautót hátrahúzni, majd ezt követően elengedni és az egyre nagyobb sebességgel elindul előre.
A kerekek gumiból készültek és a szépen kidolgozott felnikre kerültek. A jármű futása a kerekek anyagának köszönhetően nagyon csendes.

Összességében megint egy olyan kisautóra akadtam rá, amit nyugodt szívvel lehet egy gyerek kezébe adni, de akár a polcon is jól mutat a hasonló kisautók mellett.
Nálam ez utóbbi történt vele és az OldTimer sorozat darabjai mellé került.

Ha szeretnétek magatoknak egy ilyen Mercedes-Benz 300S Cabriolet kisautót, akkor elég ide klikkelnetek. Az ár jelenleg 3072 Ft. ami egyáltalán nem számít tragikusan magas összegnek.
A játékról mutatok nektek néhány képet kedvcsinálónak.

RÉGI JÁTÉKOD VAN? NE DOBD KI! NE ADD EGY NEPPERNEK! TUDD INKÁBB JÓ HELYEN, AHOL MEGŐRZIK ÉS VIGYÁZNAK RÁ!

Kövesd munkámat a Facebookon és a többi közösségi oldalon! Ha szeretnél segíteni anyagilag, akkor itt teheted meg, ha játékokat szeretnél felajánlani a leendő múzeumba, akkor a tamas.laposa70@gmail.com címre küldj üzenetet és megbeszéljük a részleteket!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr1818476755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása