Egy kis technikai probléma :(
2023. június 15. írta: ToyaHSW

Egy kis technikai probléma :(

techdiff.jpg

Az elmúlt két hétben mint láthattátok elmaradtak a frissítések. Ennek egyszerűen az volt az oka, hogy az éves szabadságomat töltöttem.
Sajnos ez most nem zajlott zökkenőmentesen :(
Szokatlan módon mind a Facebook, mind pedig a Gmail gyomrát megfeküdte ez a kérés, aminek eredménye az lett hogy nem férek hozzá a fiókjaimhoz.
Úgy tűnik ez már nem is fog változni minden kísérletem ellenére sem, így a  Játékmúzeum Blognak létrehoztam egy új Facebook oldalt, valamint egy másik email címet kezdtem el használni.

A jövőben ezeken keresztül érhettek majd el.

A Retro Játékmúzeum Blog nevű Facebook csatornát kell keresnetek, ha az oldallal kapcsolatos híreket látni szeretnétek, míg engem a tamas.laposa70@gmail.com címen keresztül érhettek majd el.
Mivel az emailekhez nem férek hozzá, így ha valaki az elmúlt időszakban küldött volna emailt azt mindenképpen küldje el az új címre is!

Megértéseteket ezúton is köszönöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr7318147004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása