Játékmúzeum TV 197.adás - OC-85 távirányítós harckocsi
2020. október 04. írta: ToyaHSW

Játékmúzeum TV 197.adás - OC-85 távirányítós harckocsi

title.jpg

Úgy tűnik ismét harcot kell vívnom a feltöltésért, de ez már lassan megszokottá válik. A Blog TV adása ettől függetlenül időben elkészült, csak sajnos Ti nem tudjátok időben megnézni azt.
Ezúttal egy szovjet távirányítós harckocsit igyekszem majd bemutatni nektek, ami a készítőktől az OC-85 nevet kapta.
A mai napon ezzel a játékkal ismerkedhettek meg. Tartsatok velem ezúttal is!

RÉGI JÁTÉKOD VAN? NE DOBD KI! NE ADD EGY NEPPERNEK! TUDD INKÁBB JÓ HELYEN, AHOL MEGŐRZIK ÉS VIGYÁZNAK RÁ!

Kövesd munkámat a Facebookon és a többi közösségi oldalon! Ha szeretnél segíteni anyagilag, akkor itt  teheted meg, ha játékokat szeretnél felajánlani a leendő múzeumba, akkor a toyahsw@gmail.com címre küldj üzenetet és megbeszéljük a részleteket!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr4816226358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NemNick 2020.10.05. 11:38:40

Az az "OC" az igazából DSz.
Tudod, azok a betűk NEM latin betűk...

ToyaHSW 2020.10.05. 12:57:21

@NemNick: Igen, tudom. A videóban úgy is nevezem. Tanultam illetve tanították oroszul

NemNick 2020.10.05. 13:21:08

Jó, azért sem írtam a videó alá akommentet, végül, hanem ide.
És azért is lepődtem meg, mert te az a korosztály vagy, akinek az ilyesminek mennie kellene...

fkv.115 2020.10.05. 19:17:26

@ToyaHSW: Nem, te OSZ-nek nevezed, de ez DéeSZ! Alul lába van, az dö betű.

fkv.115 2020.10.05. 19:35:04

Nekem anno a légvédelmi refis változat volt, de sokkal sötétebb zöld színben ennél. Nem volt a kedvencem, párszor meghajtottam a szobában, és kb. annyi. Szeritem már vagy 35 éve nincs meg.

dandy30 2020.10.06. 21:50:14

Nekem ebből pont egy jelöletlen van .Ugyanez az élénkebb színű ,ugyanezzel a távirányítóval ,eredeti dobozában kezelési útmutatóval. 93 mas kiadás . Megvan a légvédelmis is .
süti beállítások módosítása