Régi játékokkal is van munka 2. - 1.rész
2020. április 17. írta: ToyaHSW

Régi játékokkal is van munka 2. - 1.rész

dsc_0025.JPG

Ahogy azt már említettem nektek a Mazda RX7 Savanna felújításával még nem értem a végére a régi játékok rendbetételével foglalkozó sorozatnak.
Már az első képen is láthattatok egy elég leharcolt állapotban megmaradt ITES Tyrrell 05-öt, amit szintén igyekeztem kezelésbe venni.

Ebben az esetben is az első lépés az állapot felmérése volt. Szerencsére némi noszogatás után a kormányhoz kapcsolódó bowden megmozdult, így biztos lehettem benne hogy kormányozni már majd lehet az autót.
Ezt követően a villanymotort kellett kipróbálnom, amihez alapesetben az elemtartóban kell elhelyezni az elemeket és a gombot megnyomni. Sajnos ebben az esetben ez nem működött, mivel az elemtartóban található egyik érintkező el volt törve, így a motornál direktbe végeztem el a tesztet - szerencsére ez is működött.
Amúgy jellemző és számomra érdekes módon a régi játékokban található motorok nagyon ritkán adják fel a harcot, ha pedig megmozdulnak akkor egy kis kenéssel csodákat lehet elérni.

Folytathattam a hiányok feltárását. Az elemtartó fedelének hiánya szerintem már megszokott az ITES játékoknál, szóval ebben semmi furcsa nincs. Felkerült a listámra, hogy majd nyomtatni kell egy ilyen alkatrészt.
Ezt követően az interneten kerestem képeket a játékról, így tudtam felmérni a karosszéria hiányosságait. Rémülten láttam, hogy a komplett légbeömlő és motorborítás hiányzik a pilóta mögül és az ehhez kapcsolódó hátsó szárny sincs meg.
Itt kicsit vakargattam a fejem, de úgy voltam vele hogy megpróbálom majd ezeket az alkatrészeket is 3D nyomtatással elkészíteni.
A matricákból csak néhány darab élte túl az eltelt évtizedeket, így ezeket is újra le kell gyártanom a játékhoz.

Szóval innen indul a project, ami remélhetőleg hasonlóan sikeres lesz mint a rendőrségi RX7 esetében volt.

Fotók nem igazán vannak az alap állapotról, de azért egyet sikerült előtúrnom :)

RÉGI JÁTÉKOD VAN? NE DOBD KI! NE ADD EGY NEPPERNEK! TUDD INKÁBB JÓ HELYEN, AHOL MEGŐRZIK ÉS VIGYÁZNAK RÁ!

Kövesd munkámat a Facebookon és a többi közösségi oldalon! Ha szeretnél segíteni anyagilag, akkor itt  teheted meg, ha játékokat szeretnél felajánlani a leendő múzeumba, akkor a toyahsw@gmail.com címre küldj üzenetet és megbeszéljük a részleteket!

Patreon támogatók jelentkezésével még gördülékenyebb munkára, még több bejegyzésre, még több videóra és folyamatosan új tartalmakra számíthattok.

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr8615617530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása