CCCP Luna Holdjáró
2016. július 16. írta: ToyaHSW

CCCP Luna Holdjáró

cccplunar3.JPG

Kénytelen voltam valami magyarosabb nevet választani a játék bemutatójának, mivel a космицсесзкий вездеход névvel sem Ti, sem Én, sem pedig a Google Translate nem tudott mit kezdeni.
Igazából a név nem is annyira érdekes, hiszen ezúttal egy újabb bolygókerekes szovjet holdjárót mutatok be nektek...illetve rögtön kettőt és ennek érdekes a története.

Valamikor régen sikerült egy rendkívül leharcolt darabot beszereznem a játékból, aminek sem kereke, sem lámpája, sőt még vezetőfülkét borító kupolája sem volt.
Ezt a gépet szépen lassan rendbe raktam. Készültek hozzá kerekek, nagy nehézségek árán a kupolát is sikerült pótolnom, sőt még égőt is kapott foglalatban, már csak az arra való burkolat hiányzik róla - de ebből is szereztem egy hasonlót.
Szóval boldog voltam, hogy egy újabb játékot hoztam vissza lényegében a halálból és tettem ismét tökéletesen működővé, amikor megérkezett Cságoly Tamástól a sokat emlegetett felajánlás.

Természetesen a tőle kapott csomagban is megtalálható volt a космицсесзкий вездеход, méghozzá tényleg kiváló állapotban, eredeti dobozában, lényegében újszerű állapotban és szerencsére a már meglévő darabtól eltérő színben. Tamás játékának dobozát kézbe fogva derült ki számomra, hogy a bolygókerekes holdjáró egyáltalán nem volt olcsó mulatság. 90 Ft-os árával a 70-es években bizony kifejezetten drága játéknak számított.

A bolygókerekes holdjáróból Tamásnak köszönhetően mind a két változat megtalálható a gyűjteményben, amelyben egymás mellett foglalják el helyüket a polcon.

Kövesd munkámat a Facebookon és a többi közösségi oldalon! Ha szeretnél segíteni anyagilag, akkor itt teheted meg, ha játékokat szeretnél felajánlani a leendő múzeumba, akkor a toyahsw@gmail.com címre küldj üzenetet és megbeszéljük a részleteket!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr318895242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom74 (törölt) 2016.07.17. 19:50:16

космицсесзкий вездеход - hely rover
Köszi a cikket! Szép emlékek, nekem is volt ilyen, szétszedtem! Emlékszem rá :)

Medgar 2016.07.18. 09:33:49

@Koródi Antal: Hármat szédszedtem, többet nem kaptam :-)

Csak Norris 2016.07.18. 17:50:46

Nekem valami olyan verzió Volt, ahol egy kis ventillátor levegöt fújt felfelé, és Volt hozzá egy hungarocel golyó amit lebegtetett maga felett.

Krapulax_ 2016.07.19. 11:20:08

Kedves Toya,

megkérdezném, hogyan sikerült a kerekeket pótolni?
Van másik játék is pont ilyen kerekekkel, vagy másolatokat készítettél a meglévőről?
Az enyémnek is sajnos hiányzik két kereke, meg persze az antennája is.

köszi.
süti beállítások módosítása