Heti TOP5 - Ami érdekelhet benneteket 2015.28.hét
2015. július 19. írta: ToyaHSW

Heti TOP5 - Ami érdekelhet benneteket 2015.28.hét

Természetesen ezen a héten sem marad el a megszokott és egyre többek által figyelemmel követett Heti TOP5 ajánló rovat.
Ezúttal is igyekeztem nektek ritka és jó áron megszerezhető játékokat összeválogatni, ami remélem el is nyeri majd a tetszéseteket.

3dc7_1_big.jpg

Memória Társasjáték (autós) - Ez is egy igazi klasszikus. Soha nem volt hasonló játékom sem, de valószínűleg egy tipikus memóriajátékkal van dolgunk.
Ami az átlagos játékok fölé emeli ezt a játékot, az a gyönyörűen megrajzolt autók. Ezért érdemes figyelni az aukciót, sőt akár a 2100 Ft-os villámárért megvenni ezt a régi klasszikust.

b3d7_2_big.jpg

Foto Konstruktor - Egy régi játék az egykori Szovjetunióból. Eddig még nem találkoztam hasonlóval sem, de egészen biztosan megéri a 6500 Ft-os árát ez a játék, amiből működő fényképezőgépet építhettek.

42d7_1_big.jpg

TRIÁL Gyereknyomda - Ismét egy különlegesség, ezúttal a hazai játékipar egykori királyától a Triáltól. A betű-szám nyomdában persze találhattok néhány klasszikus nyomdai elemet is.
A hiánytalan állapotban megmaradt játékért a 400 Ft-os ár egyáltalán nem sok.

3fc7_3_big.jpg

Régi szánkó - Ez a játék nagyon menő dolognak számított a 80-as évek első felében. Mára már csak egy elfeledett emlék a három lábon sikló, kormányozható szánkó.
Ritka dolognak számít a gyerekek által kedvelt csúszóalkalmatosság a Vaterán, mivel sokan kidobásra ítélték ahogy kiment a divatból. Az ára ennek megfelelően alakul, de 10.000 Ft-ért a tietek lehet.

64d7_1_big.jpg

Antik lemezjáték írógép - A végére tartogattam az igazi csemegét, ezt a 20-as évekből származó antik lemezjárék írógépet. Sajnos a működőképességéről semmit nem írt az eladó, de a 9990 Ft-os ár egyáltalán nem sok érte.
Ilyen játékkal 99 Fontos áron találkoztam az Ebayen, szóval még befektetésnek sem utolsó.

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr1007639886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andie 2015.07.21. 15:48:59

Volt pont ilyen szánkóm. Semmire nem volt jó! Annyira bosszantó volt, hogy végre megkaptam, mert tök menőn nézett ki, feszítettem vele a Tisza parton a töltésoldalon, aztán elindultam lefele, és a lejtő felénél megállt. Érted? Ahol a többiek 100-ra gyorsultak, és a végén becsapódtak az ártéri bokrok közé, ott én megálltam 0-ra. Ennyi, kb új állapotban adta oda fater pár évvel később valakinek ajándékba.
Dabas eredeti faszánkó! Az a laza! :)
süti beállítások módosítása