A játékgyártók igyekeztek mindig elérni a gyerekekhez. Ehhez az első időkben még elég volt egy-egy szép kirakat, majd a későbbiekben a különböző katalógusok, azonban a kínálat bővülésével új felület után kellett nézni ha azt akarták, hogy a játékuk mindenhol ismert és keresett legyen.
Ehhez kiváló lehetőséget biztosított a televízió, ahol viszonylag kedvező áron lehetett bemutatni az új játékokat. Nagy előrelépés volt az addigi megoldásokhoz képest, hogy a játékokat működés közben is be lehetett mutatni.
A mai összeállításunkban két ilyen reklámgyűjteményt láthattok a televíziózás hőskorából.
RÉGI JÁTÉKOD VAN? NE DOBD KI! NE ADD EGY NEPPERNEK! TUDD INKÁBB JÓ HELYEN, AHOL MEGŐRZIK ÉS VIGYÁZNAK RÁ!
Kövesd munkámat a Facebookon és a többi közösségi oldalon! Ha szeretnél segíteni anyagilag, akkor itt teheted meg, ha játékokat szeretnél felajánlani a leendő múzeumba, akkor a toyahsw@gmail.com címre küldj üzenetet és megbeszéljük a részleteket!