Fábry Sándornál jártam...
2019. október 12. írta: ToyaHSW

Fábry Sándornál jártam...

fabry-logo.jpg

A Facebook oldal követői a múlt héten már láthattak egy képet, amiről eddig nem nagyon ejtettem szót sem a közösségi oldalon, sem pedig a blogon.
De mivel maga a történet elég hosszú, így megpróbálom röviden megosztani veletek az eseményt.
A Facebookon ezt a képet láthatták a látogatók:

71594940_2338461386275626_1203669704305016832_n.jpg

Ebből azért elég könnyen ki lehet következtetni, hogy ismét az MTVA székházában jártam, ami egyet jelent azzal, hogy egy televíziós műsorban is találkozhattok majd velem.
Néhány hete kerestek meg a Fábry című TV műsortól, hogy szívesen vennék ha néhány régi játékkal szórakoztatnánk a nézőket. Rövid tanakodás és egyeztetés után igent mondtam a felkérésre, amit a játékok közös kiválogatása követett.
Ezután már csak a felvételre kellett elmennem, ahol Fábry Sándorral nagyon jól szórakoztunk a régi játékokkal (remélem ebből majd a felvétel is visszaad valamennyit).

Az adást december 12.-én láthatjátok majd a Duna TV műsorán, de később a Médiaklikk.hu-n is megtekinthetitek azt.

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr4715220096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása