Catawiki a gyűjtők mekkája!
2017. március 16. írta: ToyaHSW

Catawiki a gyűjtők mekkája!

catawiki.jpg

Általában nem szoktam oldalakat ajánlani a figyelmetekbe, de ezúttal kivételt teszek hiszen egy olyan régi tárgyakra szakosodott aukciós oldalt szeretnék bemutatni nektek, ahol nagyon jó áron tudtok vásárolni és eladni is.
Elhihetitek ezt nekem, hiszen már mind vevőként, mind pedig eladóként kipróbáltam a Catawiki weboldalát és nem kellett csalódnom.

Szerencsére az Ebay oldalaival ellentétben itt nem veszik el a több millió termék között az eladni kívánt árú, hiszen számtalan hasonló érdeklődésű emberrel futhattok össze az oldalon.
Ennek köszönhetően a kínálatban igazi régiségek és gyűjteményi darabok is találhatóak.
Amiért most a figyelmetekbe ajánlom a lapot az az, hogy a linket követve regisztráltok, majd vásároltok egy 20 eurós kupont kaptok ajándékba, amit a következő vásárlásnál fel tudtok használni.

Nézzetek szét, böngésszetek és ha lehetőségetek engedi vásároljatok is. Garantáltan órákat fogtok az oldalon tölteni, hiszen nem csak a játékok az érdekesek a lapon.

RÉGI JÁTÉKOD VAN? NE DOBD KI! NE ADD EGY NEPPERNEK! TUDD INKÁBB JÓ HELYEN, AHOL MEGŐRZIK ÉS VIGYÁZNAK RÁ!

Kövesd munkámat a Facebookon és a többi közösségi oldalon! Ha szeretnél segíteni anyagilag, akkor itt teheted meg, ha játékokat szeretnél felajánlani a leendő múzeumba, akkor a toyahsw@gmail.com címre küldj üzenetet és megbeszéljük a részleteket! 

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr3212343253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zorba the Geek 2017.03.17. 09:04:19

"RÉGI JÁTÉKOD VAN? NE DOBD KI! NE ADD EGY NEPPERNEK! TUDD INKÁBB JÓ HELYEN, AHOL MEGŐRZIK ÉS VIGYÁZNAK RÁ!"

"Amiért most a figyelmetekbe ajánlom a lapot az az, hogy a linket követve regisztráltok, majd vásároltok egy 20 eurós kupont kaptok ajándékba, amit a következő vásárlásnál fel tudtok használni."

Pfff...

ToyaHSW 2017.03.17. 09:30:03

Nem értem a problémádat. Én innen vettem 1979-es játékot, nagyon olcsón és adtam el más régi tárgyamat (ami nem játék volt).
Gondoltam érdekes és lehet találni jó áron érdekes dolgokat.

Semmi nem kötelező és senki nem kötelez semmire.
süti beállítások módosítása