Fa teherautó
2015. szeptember 23. írta: ToyaHSW

Fa teherautó

fakocsi7.jpg

A most bemutatásra kerülő játék már szerepelt a Heti TOP5 ajánló rovatban, de mivel nem mutatkozott rá érdeklődés sokáig elérhető maradt az aukciós oldalon.
Én türelmesen vártam és amikor kellően leesett az ára a régi játéknak, akkor tettem rá egy 1000 Ft-os licitet. Soha nem gondoltam volna, hogy megnyerem az aukciót, de végül sikerrel jártam és az egykor zöld-piros színekben pompázó teherautó végül az enyém lett.

Gyerekkoromból emlékszem egy kísértetiesen hasonlító fa játékra, szóval ez a szabadtéri játék is kb. 50 éves lehet. Kicsit elnagyolt, de ne feledjétek el ez még a fröccsöntéses korszak előttről származik.
A színeket valaki próbálta javítgatni, ami nem is vált hátrányára a gépnek, de én úgy döntöttem korhű állapotban hagyom meg. Az első lökhárító egy kicsit repedt, de ez semmit nem von le a játék értékéből.
Szerencsére sem rohadás, sem pedig hiányosságot nem láttam a kisautón, ami nagy szerencse.
Valószínűleg a jövőben valamikor kap még egy madzagos húzót (mivel elől található rajta egy szem) és megy a polcra a többi hasonló játék közé.

Örülök, hogy ezt a játékot is sikerült megmenteni az enyészettől.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr557815026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása