Játékkatalógusok régen
2017. december 04. írta: ToyaHSW

Játékkatalógusok régen

06.jpg

Egy kis segítséget kértek tőlem és én szívesen segítettem, aminek köszönhetően a Régiségek Klinikájától egy komoly katalógus linkjét kaptam meg.
Balgaság lenne ezt csak magamnak megtartani, így a mai napon ezt osztom meg veletek. Nosztalgiázzatok velem, csodálkozzatok rá az árakra és a régi játékokra!

RÉGI JÁTÉKOD VAN? NE DOBD KI! NE ADD EGY NEPPERNEK! TUDD INKÁBB JÓ HELYEN, AHOL MEGŐRZIK ÉS VIGYÁZNAK RÁ!

Kövesd munkámat a Facebookon és a többi közösségi oldalon! Ha szeretnél segíteni anyagilag, akkor itt teheted meg, ha játékokat szeretnél felajánlani a leendő múzeumba, akkor a toyahsw@gmail.com címre küldj üzenetet és megbeszéljük a részleteket! 

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr9413426271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tehetetlen Dodó 2018.02.14. 20:49:44

Óriási!
Rengeteg játékot felismertem, néhány nekünk is megvolt, egy csomó után csak vágyakoztunk.

ToyaHSW 2018.02.15. 09:33:10

@Tehetetlen Dodó: A Matchbox, Gama katalógusokat is ajánlom figyelmedbe. Ott is magas a nosztalgia faktor.

Tehetetlen Dodó 2018.02.15. 11:36:38

@ToyaHSW: Már nézegettem.

Nagyon jó a blogod, élvezem - és gratulálok fáradhatatlan működésedhez.

Most, hogy nyugállományba vonultam, lesz időm, elő fogom keresgélni a garázsból a régi játékszereinket, bár túl sok minden nem maradt meg, de lehet köztük érdekesség, például egy kínai elemes bogár, amely még működött, amikor vagy húsz évvel ezelőtt elpakoltam.
(Van egy rakás TT-vasutam is, de gondolom, azok nem bírnak a ritkaság értékével - no, mindegy, azért majd előkapirgálom őket).
süti beállítások módosítása