MSW Polar 2
2014. szeptember 07. írta: ToyaHSW

MSW Polar 2

DSC_0051.jpg

Most egy igazi kuriózumot szeretnék megosztani a Játékmúzeum látogatóival. Ezúttal az MSW által kiadott és 1974 körül gyártott Polar 2 felderítő járműre esett a választásom.
A játék rendkívül igényes és időtálló kidolgozással készült. A teljes fém ház, fém csuklókkal erősített lánctalp, színes égők tették különlegessé.
Az MSW sötét és világoskék színben gyártotta a játékot, de a mintázat és minden egyéb teljesen megegyezett.

Egyetlen gyenge pontjának a műanyag radar számított, ami az én játékomról is hiányzik :( A haladási irányról a motorház tetején elhelyezett irányváltó mozgatásával gondoskodhattunk, ami mivel fogaskerekekre csatlakozott,  nem volt éppen egyszerű feladat. A haladásról három darab góliát elem gondoskodott.
A játék tetején található lámpák a kanyarodás irányának megfelelően világítottak.

A játék a maga idejében annyira különlegesnek számított, hogy még a Magyar Televízió által készített Pirx kalandjai sorozatban is feltűnt kicsit átfestve és átalakítva.
Az általam linkelt Youtube videóban a 20.perc környékétől tűnik fel a Polar 2 időről-időre.

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmuzeum.blog.hu/api/trackback/id/tr876678373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szófogadatlan prókátor 2014.09.08. 14:54:54

Szia!

Nekem is van POLAR 2-m, de az határozottan piros:)) Szegény elég viharvert, a sárga radar az enyémről is hiányzik már, de nagyjából működik. Pontosan nem emlékeszem már, de én 1980 körül kaphattam, és nagyon sokat játszottam vele.

lutria 2014.09.08. 15:50:14

Ez most végülis holdjáró vagy inkább sarkvidéki felderítő jármű?

szófogadatlan prókátor 2014.09.08. 15:52:34

@lutria: holdjárónak készült, de kíválóan üzemelt a barátok egyéb járgányainak leküzdésében szőnyegen, de domboldalon is:))

ToyaHSW 2014.09.08. 17:35:29

Felderítő jármű lenne, de elírtam. Létezik pirosban is, de az a ritkább. A Polar1 csak olyan színben készült.

Analyzer 2014.09.08. 21:11:01

ho-hooooo, ilyennel jatszottam a hetvenes evek vegen, es ledermedtem, mikor viszontlattam a pirx-ben mikor meg eloszor ment a tv-ben.
süti beállítások módosítása